Kjentmenns forum – møteplassen i Marka!

Notifications
Clear all

[Sticky] Nummerert meny: Debatt om postene 2020-2023  

RSS

Morten Møst
(@mortenmost)
Forumvert
Innmeldt: 21 år siden
13. september 2020 23:21  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

Dette emnet ble endret for 3 dager siden av Morten Møst

"Hvor jeg vendte meg hen, så jeg den nordiske vemodige prakt omkring meg" - Bernhard HERRE.

Sitér
Morten Møst
(@mortenmost)
Forumvert
14. september 2020 00:10  

Takk for alle innlegg og kommentarer knyttet til de nye kjentmannspostene. Samlet sett en imponerende innsats!

Jeg har begynt å lage en nummerert meny som skal gjøre det lettere å finne kommentarer til postene sortert etter postnummer. Menyen vil du alltid finne øverst i denne tråden. 

Denne jobben medfører litt pirk for din hengivne forumvert, og erfaringmessig oppstår det feil. Du kan hjelpe.

Viktigst: Før du skriver et nytt innlegg om en post, sjekk om det allerede finnes en tråd om den. I så fall er det fint om du spinner videre på samme tråd  ved å svare på seneste innlegg.

Gi meg gjerne beskjed hvis du kommer over "løse" innlegg som burde vært i en eksisterende tråd, eller forskjellige tråder om samme tema. 

Ikke få panikk hvis noe blir gærnt. Som forumets vert er det ganske enkelt for meg å "spleise" tråder eller rydde opp på andre måter. Men det beste er selvsagt at det blir orden på sakene til å begynne med.

Kjør debatt! Og ikke glem å "like" andres innlegg, det er alltid oppmuntrende å se at noen har lest og likt det man skriver.

Mvh

Morten

"Hvor jeg vendte meg hen, så jeg den nordiske vemodige prakt omkring meg" - Bernhard HERRE.

Hans Löwe Larsen, Liv Paltiel, Nina Didriksen og 1 personer likte dette.
SvarSitér
Morten Møst
(@mortenmost)
Forumvert
17. oktober 2020 13:59  

Med innlegget fra @tor-sandby om Post 43 Der Skarudhytta sto, ser det ut til at alle poster i den nye kjentmannsboka er blitt rapportert fra minst én gang. Dermed ser det ut til at også den nummererte menyen her er komplett. Gi meg endelig beskjed hvis du oppdager feil.

SvarSitér
Lene
 Lene
(@lene)
Aktivt medlem Kjentmann
Innmeldt: 6 måneder siden
17. oktober 2020 21:05  

Fint om forumverten kan oppdatere nedtrekksmenyen KJENTMANNSPOSTER på forsiden. Her er en mengde kjentmannsbøker bakover listet opp, men ikke den nye! 

Morten Møst likte dette
SvarSitér
Morten Møst
(@mortenmost)
Forumvert
18. oktober 2020 00:52  

Takk for innspillet, hyggelig at det er noen som savner slikt! Skal se om det kan bli en råd med dette!

Mvh
Forumverten

SvarSitér
Morten Møst
(@mortenmost)
Forumvert
18. oktober 2020 17:18  
Postet av: @lene

Fint om forumverten kan oppdatere nedtrekksmenyen KJENTMANNSPOSTER på forsiden. Her er en mengde kjentmannsbøker bakover listet opp, men ikke den nye! 

Da er den menyen på plass. Du skal se den vokser litt med tid og stunder. Takk for interessen.

Dette innlegget ble endret for 2 dager siden av Morten Møst

Lene likte dette
SvarSitér
Del dette